miercuri, 16 februarie 2011

I'm Done!

M'am odihnit
Dar ochii'mi sunt înţeţoşaţi
Mintea'mi merge greu
Ar merge ea dacă ar avea picioare
Da n'are :))
Totuşi.. I'm Done!!
Yes!! I Done!
Hai nu mă întrebaţi ce am terminat, ştiţi voi ce.. treaba asta cu licenţa! Da, în sfârşit am terminat, nu am luat 10 că nu's geniu dar am luat o nota bunicică, deşi vroiam mai mult, dar asta e..ţinând cont de anumite detalii e bună şi asta!
Ştiu ca am promis pe aici niste subiecte fierbinţi..ah nu, am zis fierbinţi? Da de unde, ce eu sunt fierbinte? :))) Probabil acum sunt dar asta e altă poveste! :D
Subiectele promit că mâine o să mă ocup de ele, acum sunt obosită deşi am tras un pui de somn
[doar un pui] pe la cinci, tot sunt obosită, s'a adunat ce să zic, iar aseară am dormit doar 5 ore!
Acum că o să am ceva mai mult timp, dar nu prea mult, o să mă ocup de blog!
Astea fiind spuse eu ma bag la film Yohan Barnevandrer cu Alexander Rybak :>

See you soon
Pupiciii :* :* :*

3 comentarii: