marți, 21 decembrie 2010

Teatru..

De cateva zile incoace am o ora fixa la care ma pun in pat..dar nu dorm..doar ma pun in pat..bag castile in urechi si dau drumul la radio pe telefon.
Acum 2 seri am ascultat o piesa de teatru pe radio romania cultural care mi'a captat atentia serios..si am ascultat'o pana la sfarsit. Apoi am intrat pe internet sa vad ce pot afla despre ea.. si am aflat.. piesa se numeste 'Steaua fara nume' de
Mihail Sebastian
Am incercat s'o caut in format avi., este mai interesant cand si vezi fetele, reactiile oamenilor.. dar slabe sanse.. o gasesc numai in format mp3.
Aseara cum imi luam locul meu in pat cu castile in urechi..am dat iar pe acelasi post de radio..si piesa asta m'a captat. Ea de numeste
Madam Sans-Gene de Victorien Sardou.
Si pe aceasta am cautat'o dar tot fara rezultat.
Stiu ca undeva , la cineva exista aceste piese.. si tare mult mi'as dori sa le vad.
Daca stie cineva un site unde le pot vedea online sau sa le descarc as ramane vesnic recunoscatoare.
Stiu sigur ca lista mea nu se v'a opri la aceste 2 nume.. si nici sa raman cu gandul la ele prea mult nu pot.
Sunt in spiritul craciunului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu