luni, 13 decembrie 2010

S. Darko


In seara asta am pus 'armele' (cartile) jos si m'am uitat la un alt fel de film...

In general ma uit la seriale ca sunt mai usor de vazut si usor de retinut actiunea..dar azi simteam nevoia sa ma deconectez de ele si sa urmaresc un artistic.

N'am ales la intamplare filmul.. ascultand muzica.. din filme la momentul acela mi'au venit tot feluri de intrebari in cap despre actori si viata lor personala..am dat cateva search-ur
i si normal ..am deviat de la cautat.. asa am ajuns la filmul pe care l'am vizionat mai devreme.


Sa va zic sincer..m'am uitat la trailer si mi s'a parut ciudat..si foarte
sf dar cand am vazut cine joaca am zis..merita sa'l vad! Si l'am vazut.. dar n'am inteles mai nimic...cu alte cuvinte m'a dezmagit... am inteles doar ca toata actiunea din film se invartea in jurul unei fete.. era ca si un vis..

Ma rog.. vreau sa'l vedeti si voi si daca cineva intelege mai bine ca mine actiu
nea sa'mi spuna si mie!

Filmul se numeste
S. Darko iar trailerul il puteti vedea aici

Cautand trailerul am descoperit ceva..asta ca sa vedeti cate informatii poti afla
doar din cateva click-uri. Filmul asta este de fapt continuarea altui film ..pe care bineneteles l'am vazut.
Prima parte se numeste
Donnie Darko iar trailer vedeti aici

Totusi..daca vedeti filmele spuneti'mi parerea voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu