marți, 7 decembrie 2010

I'm Happy When You Are Happy!

Postul asta este special pentru EL adik Alex! Si probabil continuarea postarii de aseara..cand eram suparata..dar dimineata cand m'am trezit eram ok..eram happy..si asta ar putea spune multe.
Acum..sunt de 2 ori mai happy decat dimineata..si acum am si de ce..
Si probabil va intrebati ce am patit..hmm de patit n'am patit nimic..~Slava cerului~ as spune..dar s'a intamplat sa gasesc ceva..ceea ce ma bucura enorm.
In postul trecut am scris despre Alexander si despre muzica lui.
Astazi am descoperit cat afect au aceste cuvinte asupra altora..si cat de mult il pot promova..ceea ce o fac cu placere
scumpa mea prietena..nu ma costa decat timpul meu.
Ehh prietena mea mi'a zis ca imi pierd timpul..eu i'am zis.. 'Alex o sa'mi multumeasca candva'..
Iubesc muzica buna..iubesc filmele bune..ele ma fac fericita cum nimeni nu a reusit sa ma faca. Si e adevarat..imi doresc sa pot face mai mult de atat in privinta asta.. deoarece multa lume mi'a zis ca am gusturi bune in materie de muzica..dar cred ca nu mai e loc si pentru mine in industria asta.
Asadar..datorita contului meu pe Trilu am reusit sa uploadez 3 piese de ale lui care'mi plac, iar asta a avut un rezultat destul de bun...chiar si aici pe blog.
Asta ma bucura. Pentru ca romanii nu l'au ascultat inca si probabil nu stiu ce pierd...Are voce..are talent..are ambitie..el iubeste muzica si reuseste foarte bine sa arate asta..eu ii iubesc muzica si o promovez..pentru ca merita!
Piesa asta a stat pe repeat de aseara..si nu ma mai satur de ea.. :)) o am ca si ringtone la telefon. ;)
Si ca sa va dau un motiv in plus sa'l ascultati, piesa Panic a fost regizata de
Matei Alexandru Mocanu.



Sper sa va placa si voua cum imi place mie..si sa'l aducem si la noi pentru un concert live! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu