marți, 14 decembrie 2010

Cutia magica.


Aseara am stat pana mai tarziu..am discutat cateva chestioare cu un amic.
Am stat, m'am gandit, am analizat.. de obicei trag linie si fac o concluzie.
Aseara nu aveam nevoie de ea.. dar azi m'am trezit cu totul alta parere.. trag linie!
As opri tot! ..As rupe toate relatiile cu alte persoane din afara familiei si as lua'o de la capat..cu persoane noi..cu trairi noi.. cu simtiri noi..totul nou!
Suna de parca mi'as schimba casa, hainele, scoala...
Este ca senzatia aia cand te imbraci cu ceva nou, nu simti ca esti alt om? Parca unul mai bun..mai frumos..mai corect..mai drept..
Asa as vrea sa ma simt eu.. ca ma imbrac in ceva nou si as schimba starea asta.. ar fi frumos sa fie asa usor,nu?
Da. Vreau altceva..pentru ca nu'mi place ce am acum..sau nu am..
Toata lumea crede ca daca schimba casa, identitate sau haine i se v'a schimba si viata.. gresit.. tu cel vechi ramai acolo mereu... tu cel nou trebuie sa te nasti din nou ca sa nu'ti mai aduci aminte de fosta ta viata.
Hmm.. sa te nasti din nou.. nu ai cum.. asa ca cel mai bine pune toate trairile, sentimente, tot tot ce nu'ti mai place in viata ta.. intr'o cutie.. incuie si ajunca pe fundul marii.
Da... uitarea e cea mai buna..
Si probabil asta am sa fac si eu..am sa uit cine sunt, de unde am venit, incotro ma indrept, pe cine am/n'am alaturi, ce am avut si nu mai am..asta ar fi singura cale sa pot merge inainte cu incredere de sine, cu curaj si cu forta..
Da, ai inteles bine.. TU cel care citesti te incui si te arunc!
Stai linistit.. la categoria cititori nu intra mama, tata sau fratii :-)
Mai devreme sau mai tarziu toti cei care ma inteleg bine acum se vor evapora si ei.. si da..ajung in cutia magica..asa am sa ii zic de acum inainte! ;-)
Si uite asa m'am facut si cu un titlu la articolul meu!
As mai spune celor care se simt jigniti ca... nu e nimic personal..
hahaha..ba da, este foarte personal!
Nu ar trebui sa va deranjeze asta.. lumea vine si pleaca.. ca trenul in gara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu