joi, 4 noiembrie 2010

The X Factor.


Astazi m-am trezit cautand tot felul de clipuri, muzica...si am dat peste un clip extraordinar pot spune!
Este vorba despre emisiunea The X Factor si de una din finaliste, pe numele ei real Cher Llyod. Aici e important pentru ca ea, copila asta de 16 ani este foarte isteata si, si...este copia in miniatura a lui
Cheryl Cole tot ea fiind si unul dintre juristi si fosta 'eleva' a emisiuni.
Acum sa va arat ce poate face!



Asta ca sa tot prelungesc expeditia cu Cheryl vroiam sa va mai spun ca am descoperit-o si eu de ceva timp si am iubit-o de la prima clipire!
Vroiam sa fac un articol special cu si despre ea dar necesita timp si parca niciodata nu-mi ajunge ca sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus sa fac pentru mine si pentru ea. Femeia aceasta e deosebita.
Si in incheiere am sa atasez poze cu ele, asta ca sa vedeti deosebirea dintre ele doua.

Ceryl Cole Cher Llyod
Cher Llyod Cheryl Cole

Cheryl este mentorul celor 3 fete din poza(de la stanga spre dreapta):
Rebecca, Katie, Cher si Cheryl

Join ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu