vineri, 19 noiembrie 2010

Dirty Dancing!

Odata cu revenirea cuiva drag in viata mea, am deschis cutia cu amintiri si..ele sunt mai mult decat placute.
Un lucru e sigur ca postul asta o sa fie maricel. :">
A adus 2 lucruri care inca le iubesc si ma fac sa ma simt bine,unul este un film si celalalt lucru este muzica, muzica veche. Ea ma face sa ma ridic pe picioare si sa dansez! :X
Ma urca pana la cer si ma coboara usor...
Filmul este realizat in 2 parti, prima in anul 1987 (eu aveam 2 anisori ;-)) iar....nici nu se nascuse :-D) iar partea a 2 este din anul 2004. Filmul se numeste
Dirty Dancing
Am sa insir piesele din prima parte a filmului mai jos!

1.
Dirty Dancing (1987)
Prima piesa o ascult chiar acum. Si am gasit un clip dragut la el, deoarece piesa are mai mult de 45 de ani si se aude cam prost pe video-urile de pe atunci.

Ronettes - Be My Baby

Vezi mai multe video din muzica



Piesa a doua



Piesa a treia



Piesa a patra e a doua preferata a mea :X
Am gasit pe 'Tube o prezentare destul de recenta. Foarte tare un comentariu 'This song makes me wanna dance' cam asta as spune si eu!



Si aici varianta audio originala.
The Contours - Do You Love Me (Now That I Can Dance)

Asculta mai multe audio rock



Piesa a cincea.



Piesa a sasea este tare amuzanta :))



Wow 7 cu noroc :X a treia piesa preferata. Am incercat si eu miscarile din film si tare m-am chinuit :))



Piesa a opta



Piesa a noua



Si piesa zece este superba.



Piesa unusprezece este cantata in original de Mickey si Sylvia dar suna mai bine de Doly Parton si Kenny Rogers.



Piesa doisprezece e cantata in original de The Blow Monckeys dar suna bine si de Lesley Gore.



Lesley Gore - ''You don`t own me..''

Asculta mai multe audio diverse



Piesa treisprezece



Piesa patrusprezece este speciala :"> E cantata exact de actorul principal Patrick Swayze si pana sa vad filmul nici nu stiam ca si canta.
Superba piesa. :X



Si ultima piesa si din finalul filmului, piesa 15

BILL MEDLEY & JENNIFER WARNES-The Time of My life

Vezi mai multe video din divertisment



Pentru cei care nu au vazut filmul sper ca i'am convins sa'l urmareasca. :-P

Join ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu