miercuri, 1 septembrie 2010

Pearl Harbor

Intr-o postare anterioara v-am insirat cele mai bune piese chillout, printre care se afla si piesa Tennessee - Hans Zimmer. Tot atunci v-am spus ca nu am vazut filmul unde apare aceasta piesa!
Eh, l-am cautat, l-am vazut si mi-a placut enorm! Am ramas placut surprinsa de efectele SF folosite,m-am simtit cu totul acolo!
In rolurile principale joaca
Ben Affleck, Kate Beckinsale si Josh Hartnett.
Vreau sa va zic despre Josh (Danny Walker) si Kate (Nurse Evelyn Johnson) ca ei mi-au placut cel mai mult in film, fara suparare, n-am nimic cu Ben dar aici Josh si Kate chiar se potriveau, si ma bucur ca ea a ramas insarcinata cu el chiar daca el a murit inainte sa se bucure de veste!

Aici va pun un trailer neoficial al filmului dar care e cel mai detaliat!



Si aici piesa Tennessee




Si ca tot sunt la categoria filme, nu fac top ci pur si simplu impartasesc sfaturile mele in materie de filme recomandate sau 'Must See'!

Si am sa incep cu finalul, de ce final? Pentru ca filmul asta nu a aparut inca dar merita vazut numai datorita actorilor care joaca, sunt unul si unul!

[1]
The Romantics

Actori:
Katie Holmes (Laura Rosen) - nu cred ca trebuie sa-i mai fac prezentare,nu? Dar o sa va dau totusi cateva titluri de filme unde o puteti vedea Phone Booth(2002), First Daughter(2004) asta era printre filmele mele preferate(F.D si Chasing Liberty trateaza acelasi subiect si sunt foarte bune), Batman Begins(2005), Thank You For Smoking(2005) si in super comedia Mad Money(2008)

Anna Paquin
(Lila Hayes) - a jucat in
She's All That(1999), X-Men(2000), Almost Famous(2000) si binenteles in cunoscutul True Blood(2008) unde norocoasa de ea s-a maritat cu iubitul ei din film! Bravo tie Anna,ai amestecat munca cu placerea si a iesit o nunta!

Josh Duhamel
(Tom) - a jucat in
Transformers(2007,2009) si in filmul care mi-a placut si l-am vazut tot de curand [2] When In Rome(2010) unde a jucat in rol principal alaturi de Kristen Bell.

Malin Akerman ( Tripler) - a jucat in
27 Dresses (2008), The Proposal(2009) si in filmul care l-am vazut zilele trecute si mi-a placut si, si il recomand [3] Couples Retreat(2009)a mai jucat in How I Met Your Mother(1ep/2010)

Candice Bergen (Augusta) - a jucat in
Sex and the City(The Muvie/2008), Boston Legal (91ep/2005-2008) si in cunoscutul Bride Wars(2009/unde joaca alaturi de Anne Hathaway si Kate Hudson, care si ele la randul lor au filme 'grele')

Adam Brody (Jake) - care a jucat in
American Pie 2(2001), Smallville (1episod/2002), Gilmore Girls (9 ep/2002), Mr. & Mrs. Smith(2005), Thank You For Smoking(2005), The O.C. (92 ep/2003-2007) si in Jennifer's Body(2009) Tanarul asta chipes are multe filme 'grele' la activ!

Elijah Wood ( Chip Hayes) - care l-ati vazut binenteles in
The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring (2001), The Lord Of The Rings: The Two Towers (2002), The Lord Of The Rings: The Return Of The King (2003) deci nu mai are nevoie de prezentare!



*Filmele cu [1]/[2]...sunt filmele 'Must See'!



Iar acum revenim la filmul The Romantics si va pun un trailer mai jos!





Join it! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu