miercuri, 1 septembrie 2010

O scurta plimbare nocturna!



Pe la ora 22:00 tata se trezeste sa-mi spuna ca el de maine nu mai are obtiune de minute pe telefon si ca nici credit nu mai are, ca ceea ce are nu-i ajunge pentru la noapte cand i se va reactiva obtiunea!
Eu il intreb: si ce vrei sa fac eu?
El ma intreaba: ce se intampla daca reincarc maine?
Zic: Nimic. Daca ma gandesc mai bine dupa ce ar trebui sa ti se activeze obtiunea, daca nu ai credit te mai lasa 12 ore si daca reincarci in timp ti-o activeaza ei fara sa mai suni!
Dar stau,ma gandesc, ma uit la el si ii zic: Daca te simti in stare pentru o plimbare nocturna poti sa te duci pana la metrou la aparatul ala si gata, rezolvi in seara asta!
El nestiind despre ce aparat vorbesc imi zice 'nu stiu tata, nu ma pricep eu la aparate'..si ii zic: tata, e un aparat, are un buton start,apesi pe el, alegi produsul ,bagi banii si astepti chitanta!
Scrie in romaneste pe el si are si un ecran unde te indruma!
Tata lenes cum era imi zice: da nu mai bine te duci tu?
Eu rad si ii zic: Tata, tu vezi ca eu sunt cu prosopul in cap? Unde sa ies eu pe vantul asta?!!
Da imi zice: nici daca te duc eu cu masina nu iesi?
Si ii zic: in cazul asta lasa-ma sa ma usuc ..dar facem asa..reincarci si imi transferi si mie 1$ sau 2..cat vrei tu..
Tata cade deacord! :))
Ma usuc si dau sa plec,il intreb:ti-ai luat cheile?
Tata: poi nu mergem pe jos?
Pe mine ma bufneste rasul si ii zic: A da? Poi asa ne-a fost vorba sa mergem pe jos? El ia cheile si-mi zice:tu chiar credeai ca imi duc fata pe jos?
Fiind trecut de 22:30 zic sa nu ma mai schimb, ma duc asa, in pantaloni lungi gen strech si o bluzita subtire cu nasturi! In picioare pentru ca aveam sosete am zis sa nu i-au papuci de strada ca se vede urat, merg cu astia de casa ca nu ma cauta nimeni la picioare! :))
Cand ajung la metrou avand un semafor(rosu) la 15 metri mai in spate de aparat ii zic tatei..auzi eu cobor si ma astepti mai in fata! Cand cobor, o iau repede pe trotuar grabita spre aparat, in fata mea 3 baieti asa mai pustani se tot intorceau si se uitau la mine..eu i-am ignorat cu gandul sa ajung mai repede la aparat! Ajung, apas butonul 'Start' si incep precesarea..in dreapta mea..mai departe se auzeau sosoteli..baietii respectivi comentau ceva pe seama mea..zic..sper sa fie de papucii mei..desi nu sau uitat ei la picioarele mele..dar fie :))
Asteptand chitanta pun o mana in sold si indrept ochii spre primul taximetrist din stanga mea..ma uit la el..el la mine..imi iau chitanta si plec! In gandul meu imi ziceam.."ce o crede omul ala de mine?" Si mi-am zis..nu ma intereseaza...am iesit la o scurta plimbare nocturna in pijamale!
Acum nu-mi vine decat sa zic:'Traiasca cel care a inventat aparatul ala!'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu