miercuri, 19 ianuarie 2011

Cu mine ori împotriva mea?

Acum ceva timp mi'am dat seama ce ne motivează să scriem, iar în seara asta am văzut şi mai clar ...Stările de suferinţa, supărare, regret chiar şi nervozitate. Toate stările astea ne fac să fim mai exacţi, mai expliciţi.
Eu una parcă scriu mai bine când am ceva 'bagaj' adunat.
Chiar azi am încercat să clarific ceva, şi chiar mi'am dat silinţa să fac ceea ce este corect şi normal iar în schimb am primit râs în faţă!!!
Da, deci practic mi s'a râs în faţă că am încercat! Foarte inteligent!
O să fac o paranteză şi am să vă zic despre un film care l'am văzut în seara asta şi are legatura cu ceea ce scriu. Filmul este cu Alyssa Milano şi Christopher Gorham - My Girlfriend's Boyfriend
Mie una mi'a plăcut cum au jucat actori, în schimb ideea filmului în care ea predomină între două relaţii nu am fost niciodată de acord cu genul ăsta de viaţă, în schimb pot sa zic că am apreciat rolul ei, inteligenţa şi puţin aşa modul cum îi tratează la început. Şi mi'a mai plăcut cum a jucat cel cu care rămane. Se vede bine diferenţa dintre ei, cum gândeşte, acţionează fiecare. Pot spune că se vede mediul de viaţă şi familia fiecăruia. Nu vreau să vă zic prea multe, vă las pe voi să vedeţi filmul. E producţie 2010.
Nu stiu, eu tind să cred că într'o relaţie - de orice fel ar fi ea - e ceva de genul 'Esti cu mine ori împotriva mea!?' Pentru că dacă nu eşti cu mine cu siguranţă eşti împotriva mea, right? Pentru că încep să văd din ce în ce mai clar lucrurile, şi ele sunt de 2 feluri: bune-rele; albe-negre; da-nu; vreau-nu vreau; pot-nu pot..
Vezi ce simplu este? Totul se împarte în doua, cale de mijloc nu există!
Aşa că dragilor ce ziceţi..
Cu mine ori împotriva mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu