vineri, 22 octombrie 2010

Cheryl Cole din ceara!

De ceva timp am descoperit si eu cine e Cheryl Cole. A fost dragoste la prima vedere.
Femeia asta este extraordinar de frumoasa, talentata si modesta. Cu o asa combinatie faci furori, cum face si ea de altfel.
De cand am descoperit-o n-am avut timp sa postez nimic despre ea, sunt cateva informatii valoroase dar necesita timp de traducere si miguleala ( stiti cum este
"presa")
Astazi cum imi verificam
mail-urile am descoperit marea minune, si anume statuia ei din ceara facuta recent. Este atat de exacta incat dak nu stii care e statuia si cea reala sigur le incurci.
Felicitari creatorilor, sunt foarte talentati. Au facut-o in cel mai mic detaliu. Bravo lor!



Vezi mai multe din
Stiri, evenimente pe 220.ro




























Join ;)

Un comentariu:

  1. Uite inca un punct comun;)).
    Imi place ft mult Cheryl, iar statuia e perfecta: surpinde momentul in care zambeste si mai ales gropitele alea:-x:-x. E o femeia foarte frumoasa. Piesele ei sunt sensibile si dulci, la fel ca si ea, cu un mesaj frumos.
    O sa mai rasfoiesc postarile mai vechi pentru ca gasesc multe lucruri interesante pe aici!:-*

    RăspundețiȘtergere